Wednesday, November 18, 2009


-Тэнгэрийн уудамд хэдэн од Тэнгисийн гvнд хэдэн чулуу байна Тvvнээс илvv халуухан vнсэлтийг Чамдаа нисгэе. -Миний утас руу(компьютерт) диваажингаас залгаж(и-мэйл ирж) байна. Хамгийн хєєрхєн охин тэнгэр нь алга болчихжээ. Гэхдээ би чамайг барьж єгєєгvй шvv. -Намайг зvрхэндээ цоожлоод тvлхvvрээ залгиач. -Энэ хорвоо ертєнцийн хувьд чи ердєє хэн нэгэн... Харин хэн нэгний хувьд чи єєрєє хорвоо ертєнц. -Таны vйлчилгээний хугацаа (интернэтийн эрх ) 2008-02-14 –нд дуусах тул хайртай хvндээ мессеж(и-мэйл) явуулж хугацаагаа сунгана уу. -Инээмсэглээрэй! Инээмсэглэл бол би чиний уруулыг хайрлах 2 дахь шалтгаан. -Би ид шидтэн байна. Гэхдээ “Чамгvйгээр уйдахгvй байх” гэдэг илбэ минь ажиллахгvй байна. -Чи анхны харцаар дурладаг гэдэгт итгэдэг vv? Эсвэл би ємнvvр чинь дахиад нэг єнгєрєх v. -Анхаар утсанд(компьютерт) бємбєг байрлуулсан байна. Хэрвээ та 15 секундын дотор над руу залгаад хэзээ уулзахаа хэлэхгvй бол дэлбэрнэ шvv. -Амттайхан сэрvvлэг захиалсан уу? Хvлээж авсан бол гарын vсгээ зурна уу. -Би амьдралдаа хайртай учир нь нэг хэсэг нь Би чамд хайртай. Учир нь чи миний амьдрал. Єглєєний цайгаа уусайнгvй чамайг бодлоо Єдрийн хоолоо идсэнгvй чамайг бодлоо Орой ч хоолоо идсэнгvй чамайг бодлоо Шєнє нойр хvрдэггvй ХООЛ идмээр байна... -Чи юу гэж бодоод байна? Чи єєрийгєє бvхнээс илvv, чиний тухай би vргэлж боддог, чамтай эн зэрэгцэх хэн ч vгvй чи миний амьдралын утга учир гэж бодож байна уу? Тэгвэл чи зєв бодож байна. Би чамд ухаангvй дурлажээ...Санаа сэтгэлийн минь мєрєєдєл болсон Сайхан чамдаа би хайртай -Хайрлаж дурласан миний хайр Хорвоод хосгvй миний хайр -Тэмvvлэх зvрхнийхээ цохилтын тоогоор Тэнгэрлэг чамдаа хязгааргvй хайртай -Ариун хайр янагийн аялгуунд уярах гэж Анхны бороо сvvлийн цастай хамт чи минь наддаа ирсэн билээ -Чамайгаа би сэтгэлдээ гал бутартал хайрлахсан Сэм сэмхэн гуниглаж хайрлахсан -Єєдєєс гэрэлтэх харцыг чинь мартахгvй Єєр ийм сайхан нvдийг би мэдэхгvй -Зvйрлэшгvй ачтай чи минь зvйрлэшгvй ариун сэтгэл билээ Зєнгєєрєє учирсан хань билээ -Саадгvй амьдралын чинь тvшиг нь би байхсан Сайхан чинийхэээ дэргэд vvрд би байхсан -Алдрайхан намайг аз жаргалаар гэрэлтvvлээч Амьдралын минь алтан нар чи минь билээ -Сайн уу? Би мессеж (и-мэйл)байна. Миний даалгавар бол танд хамгийн энхрий vнсэлтийг дамжуулах -Би яагаад чамайг ингэж их хайрладгийг мэдэх vv? Яагаад гэвэл єєрєєр ерєєсєє болохгvй байна. -Сайн уу нархан минь? Гадаа гудамжинд цас орж хvйтэн салхи vлээж байна. Сэтгэлээ нээгээч. -Би чиний зvрх сэтгэлийг хулгайлахаар ирсэн хулгайч мессеж байна... -@}--}}-- Чамдаа зориулсан цахим сарнай -Би чамдаа бvхий л хайр дурлалаа илгээмжээр чвуулахыг хvссэн боловч шууданч хэтэрхий том байна гээд авсангvй. -Хэрвээ надад чамгvйгээр амьдрах мєнхийн амьдралыг санал болговол би чамтай єнгєрєєх ганц хормыг сонгоно. -Тэнд мессежээр (и-мэйлээр) цахим vнсэлт ирлээ. Утсаа зvрхэндээ наагаарай. vvнийг 7 удаа давтана уу. -Би чамдаа нэгэн гайхамшигтай хєєрхєн, энхрийхэн, ухаалагхан бас хєгжилтэй зvйл явуулах гэсэн боловч би утасныхаа (компьютерийнхаа) дэлгэцэнд багтсангvй. -Хэрвээ уйтгар гуниг чамаас холдохгvй Хэрвээ ганцаардал хажууханд чинь байвал Хорвоо ертєнцєд хэн нэгэн чамайг Хайрлаж байгааг санаарай. -Анхаар!!! Энэ бол аюултай вирус! Энэ вирус миний мессенжер луу нэвтэрч ороод хамгийн хєєрхєн, эелдэг, ухаантай хvнийг сонгоод энэхvv хайрын вирусыг илгээжээ. -Би нохойноос дээр ш дээ Намайг салхилуулаач -Бурхан охин тэнгэрvvдэд далавч тарааж єгсєн боловч чамд єгєєгvй. Хамгийн хєєрхєн охин тэнгэрээ алдахыг хvсээгvй биз. -Хэрвээ хэзээ нэгэн цагт нэг хєгшин сахалтай євгєн гэрт чинь дайрч орж ирээд чамайг уутанд хийгээд хаашаа ч юм авч явбал битгий гайхаарай. Би євлийн євгєнд шинэ жилээр чамайг бэлгэнд авахыг хvссэн юм. -Чиний дэлгэцэн дээр гарч буй энэ єчvvхэн vсэгнvvдээр єєрийнхєє агуу хайрыг илчэлж байна. -Анхаар! Та хайраар бvслэгдсэн. Бууж єгєхийг шаардаж байна. -Хэрвээ бурхан надаас юу болохыг хvсч байна гэж асуувал би чиний нулимс болохыг хvсэж байна. Чиний арьсанд чинь хvрч хацрыг чинь даган урсаж уруул дээр чинь vхэхийг хvсэж байна. -Миний мєрєєдєл бодит амьдралтай учрах тэр л агшинд миний амьдралд чи ирсэн юм. -Vvрэн телефоны оператороос(Энэ Билл Гейтс) ярьж байна. Хайртай хvндээ мессеж(и-мэйл) явуулахгvй бол утсыг(компьютерийг) чинь 2 сарын 14-нд салгах болсныг мэдэгдье. -Энэ л зєєлєн бороо ганцхан чамд жаргалыг илгээх Энэ л дэлхийн жам ёсоор ганцхан чамайг би хайрладаг -Vvр шєнєєр зvvдэлж сэрсэндээ Vvрдийн хайрыг чамдаа єгсєн ч харамсахгvй -Зvгээргvй хайр биднийг эрхлvvлж Зvггvй жаргалд гvнзгий автуулж -Хайрт хань минь чи харанхуйг гийгvvлэх гэрэл минь болж Хан буурал хорвоог туулах тvшиг минь болж яваарай -Ухаарал хайрласан урмын vгэнд чинь би дуртай Урдаас минь ширтэн инээмсэглэхэд чинь би дуртай -Бундад навчисаа гээж модод нvцгэрэх цагаар Бурхан надад чамайг хайрла гэж илгээсэн юм -Алдрайхан намайг аз жаргалаар гэрэлтvvлээч Амьдралын минь алтан нар чи минь билээ -Єєрийн чинь л дэргэд би бvтэн байдаг Єхєєрдєм хєєрхєн чамдаа хязгааргvй их хайртай -Дурлалын тэнгэрт чи миний нар Дурсгалын дэвтэрт чи миний шvлэг. Чамайгаа чанга тэврэн vнсье. -Vнэхээр би чамайг хайрлахгvй байж чадахгvй нь Vзэсгэлэн тєгєлдєр байдалд чинь дурлахгvй байж чадахгvй нь

No comments:

Post a Comment